2010. november 3., szerda

Artvertising. The Agency

Bérlő: Artvertising. The Agency
Épület: társasház
Bérlő profilja: reklámügynökség


Akkor lássuk az első lakásirodát! Egy reklámügynökség, amely fontolgatva a különböző lehetőségeit, egy 6. kerületi társasház legfelső emeletét választotta székhelyéül. A Rózsa utcában található saroképület kívül-belül szépen felújított, szóval az első benyomások biztatóak.


A ház kapuján belépve van időnk benyomásokat gyűjteni, mert a lift tervezői nagyon ügyeltek a házban lakó nyugdíjasokra. 'Semmi hirtelen mozdulat!' - gondolhatták, mikor beállították a lift sebességét. Klausztrofóbiás ügyfeleknek egyértelműen a lépcsőt javasoljuk, mivel a mindössze kb. fél négyzetméter alapterületű, négy személyes lift 3 perces menetideje erősen emlékeztet egy függőleges MR vizsgálatra. 




A céget egy éve alapította két sokat látott reklámszakember, és fő erősségüknek a hálózatban gondolkodást látják. Ez azt jelenti, hogy kapcsolatban vannak, és megbízóként folyamatosan együtt dolgoznak több szabadúszó, megbízható grafikussal, szövegíróval, fotóssal és egyéb produkciós kivitelezőkkel. Az iroda tulajdonképpen az egész rendszer motorja, a közös agyalások helyszíne és a koordinálást is innen látják el.



Beszélgetve Nagy Gergellyel - az egyik ügyvezetővel - kiderül, hogy megtévesztő módon, legalább annyira a stratégiára fektetik a hangsúlyt, mint a művészetre. Bár nem tagadják, az érzékszervekre hatás fontos szerepet játszik a munkáikban. Ezt jól bizonyítja, hogy illatmarketinges szolgáltatásokat is kínálnak.



A cég hét hónapja költözött ebbe az irodába, és mostanra már viszonylag jól belakták. Kicsit ugyan sok még a fehér falfelület, de úgy tervezik, a hálózatukban működő művészek nemsokára különböző figyelemfelkeltő, elgondolkodtató grafikákkal fogják ellátni az irodát. A személyes holmikból itt nincs hiány, bár mintha mániákus bigyóshop vásárlók lennének az itt dolgozók. A barbie babák egy korábbi buli hagyatékai, amelyre a belépő egy-egy ilyen kis figura volt.




Alapvetően úgy érezzük, jó döntést hozott a cég, mikor egy irodaház helyett egy társasházban lévő lakást választott, hiszen így egyből közvetlenebb hangulatban érkezik ide az ember. Talán jó lenne kis navigálás a kaputól kezdve és mi is várjuk, hogy a falaikat tovább díszítsék. A kezdetek mindenképpen biztatóak: tágas, világos iroda, közösségi terek, sok-sok kütyü, jó hangulat. A jó kreatív munkához pedig nem is igazán kell ennél több.



További képek:



1 megjegyzés: